Laptop Gaming Asus ROG Strix G531GU Review

Asus ROG Strix G531GU este expresia perfecta a unui produs cu un design elegant si foarte functional care ofera o experienta formidabila in jocuri dar si o serie de sarcini de lucru perfecte pentru productivitate. Este echipat cu un procesor Intel Core de generatie 9 si o placa video din seria GeForce GTX. Acest sistem ofera cele mai bune performante avand un impact semnificativ pentru jocuri si adresandu-se totodata si unui public foarte extins.

Sistemul de racire inteligent permite eliberarea potentialului extraordinar al procesorului de top regasit pe acest laptop de gaming. Cu ajutorul tehnologiei RangeBoost vei primi cel mai puternic semnal Wi-Fi posibl pentru mediul tau de lucru. Indiferent unde te joci, iti poti ilumina spatiul din jur utilizand Aura Sync care controleaza cu succes noua bara de lumini amplasata pe 3 din laturile laptopului si o tastatura cu 4 zone de iluminare RGB.

Design Asus ROG Strix G531GU

Un design nou si modern pentru Asus ROG Strix G531GU

Noul desing modern Asus ROG Strix G531GU a rezultat din colaborarea cu firma BMW Designworks Group si combina eleganta si functionalitatea cu ajutorul solutiei de racire foarte buna si vizibila. Capacul vine cu elemente de finisaj in contraste puternice care pun in evidenta si decupajul asimetric ce asigura un foarte bun flux de aer in zona din spate acolo unde balamalele de tipul foarfeca dau spatiu suplimentar astfel incat sa fie asigurata ventilatia sporita. Forma gravata de suprafete asigura o eleganta subtila.

Designul acestui laptop este foarte atragator si are ca scop stabilirea unor linii directoare pentru viitorul laptopurilor. Marginile sunt foarte bine reliefate si continua elegant lamelele agresive pentru conceptul Face OFF adaugand totodata si o suprafata noua care atrage atentia asupra elementelor in care se afla aerisirea suplimentara, in spatele laptopului. Conectarea dispozitivului ROG Keystone este cea care aduce o transformare radicala a designului acestor laptopuri.

Mai multa lumina pentru o atmosfera mai placuta

Ai posibilitatea de a te juca cu luminile de pe noile bare care sunt acum de dimensiuni mai mari. Elementele pentru iluminare LED RGB sunt difuze si sunt instalate in perimetrul carcasei proiectand totodata si culori sau efecte de lumina personalizabile in zona din fata sau pe lateralele sistemului. Pot fi personalizate foarte bine setarile pentru iluminare in toate perifericele compatibile cu ajutorul sistemului Aura Sync, si poti crea toate conditiile necesare care sa te determine sa fii competitiv si performant.

Procesor Asus ROG Strix G531GU

Un super procesor la Asus ROG Strix G531GU

Cu ajutorul noului procesor poti pune in scena chiar si cele mai dificile sarcini de utilizare folosind i7 de generatie 9. Acest procesor are 6 nuclee care impinge frecventele pana la 4.5 GHZ pe nucleu in paralel astfel incat sarcinile si performantele sa fie accelerate. Cei care se ocupa de creare de continut au cu ajutorul acestui laptop posibilitatea de a se concentra pe proiecte mari fara sa isi faca griji pentru viteza de procesare.

Vezi Oferta!

Pasionatii de gaming au la dispozitie un laptop extrem de performant pe care il pot folosi intr-o gama aproape nelimitata de jocuri.

Memorie RAM DDR4 Asus ROG Strix G531GU

Asus ROG Strix G531GU iti permite sa faci numeroase sarcini de lucru in paralel utilizand 8 GB de memorie Dual Channel DDR4. Aceste modul RAM de cea mai buna calitate poate sa indeplineasca toate functiile cerute oferind totodata si o performanta imbunatatita cu 11% fata de modelul mai vechi de DDR4. Toti pasionatii de jocuri pot sa abordeze acum cele mai recente jocuri si pot transmite continut video rapid. Ai posibilitatea de a comunica cu toti colegii si cu intreaga echipa fara sa iti pui probleme.

Daca esti creator de continut poti rula toate aplicatiile de care ai nevoie in paralel, pentru a fi foarte productiv. Odata ce ai folosit un astfel de laptop iti va fi foarte greu sa treci pe o varianta mai putin avansata.

Unitate SSD rapida

Avand o unitate SSD cu viteza foarte mare de raspuns, pe Asus ROG Strix G531GU jocurile vor fi mult mai usor de incarcat. Acelasi lucru este valabil si pentru aplicatiile masive. Modelul Strix G iti ofera o experienta de utilizare extrem de buna si poti sa faci economie de timp in momentul in care acest lucru conteaza foarte mult. Capacitatea de stocare de 256 GB ofera foarte mult spatiu pentru proiectele foarte mari cum sunt clipurile video complexe si scenele 3D si iti permit totodata sa isi salvezi intreaga colectie de jocuri.

Jocuri Asus ROG Strix G531GU

Tehnologii moderne pentru gaming pe Asus ROG Strix G531GU

Te poti bucura acum de cele mai noi tehnologii NVIDIA Game Works pentru jocuri mult mai cursive care functioneaza fluid. Ai experienta cinematica si o solutie foarte buna pentru a captura imaignile chiar si la 360 de grade inclusiv VR. In plus, ai la dispozitie si performante noi oferite de cele mai recente afisaje cum ar fi cele VR cu rezolutie mare.

Pe acest laptop poti descoperi cat de performante sunt solutiile VR de ultima generatie si beneficiezi de un nivel de compatibilitate foarte bun cu casti de top oferite de cele mai mari firme din domeniu. Sunetele si elementele fizice sunt mai usor de redat pe acest dispozitiv, iar cu noul model Asus ROG Strix G531GU beneficiezi de cele mai reale experiente.

Daca vrei un laptop cu caracteristici premium, la un pret foarte avantajos, atunci Asus ROG Strix G531GU este cea mai buna solutie pe care o ai la dispozitie, atat pentru gaming cat si pentru lucru.

Oferte Asus ROG Strix G531GU

Vezi Oferta!